Nytt i butiken

23 Feb

Igår lyckades jag efter mycket om och men få in denna i butiken:

Rökrock i sammet

Rökrocken ingår i min herrkollektion Mr Sinister. Exemplaret på bilden är i marinblå sammet, strl L och klar för leverans.

Pris: 1899 SEK

För mer info klicka på bilden så kommer ni till butiken.

Förövrigt sysselsätter jag mig med att förbereda för korsettkursen på lördag samt syr på en kollektion som heter Back to the basics

/L

5 svar till “Nytt i butiken”

  1. Isis februari 23, 2011 den 20:15 #

    Mycket snygg!

    • lithiablack februari 26, 2011 den 23:11 #

      Tack :)

  2. Markus "LAKE" Berglund februari 26, 2011 den 9:19 #

    ”butiken”? Uppsala då alltså?

    • lithiablack februari 27, 2011 den 10:52 #

      Jag syftade på butiken på min hemsida. Men jag kan ta med rocken till butiken i Uppsala på måndag eller torsdag ifall du vill prova den?

      • Markus "LAKE" Berglund februari 27, 2011 den 12:16 #

        Ahh, hade missat att du hade en webb-butik. Om jag vill prova den så hör jag av mig…

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

