Welcome, Bien Avenue!

18 Jan

Hej och välkommen till min blogg!

Närmaste tiden kommer det se lite rörigt ut här för jag försöker lära mig css så jag kan få min sida att se ut exakt som jag vill. Jag skall dock försöka posta ett inlägg varje dag om något av mina ämnen.

Väl mött tills nästa gång

/L

……………………………………………………………………………………………………………………………….

In english:

Hi and welcome to my blog!

It may look a bit strange in the beginning, I’m trying to learn css so I can control the design by myself. I will try to write here every day about some of my subjects.

/L

Kommentera

