Garn & te 3

24 Jan

Jag har precis anmält mig till Garn& te bytet hos stickamera.se, det skall bli spännade det här🙂

Förövrigt har jag inte världens roligaste dag just nu, jag fick månatliga plågan inatt så jag sitter inlindad i en filt och har ont.  Skall sticka lite på min minisweater som tröst tror jag. Jag älskar verkligen färgerna, trodde alrig att färgen brunt skulle falla mig i smaken men ihop med klarblått, svart, rött och grönt är det riktigt vackert🙂

Skall se om jag kan få igång kameran och fotografera lite år er imorgon.

/L

Ett svar to “Garn & te 3”

  1. Deliana januari 27, 2009 den 16:55 #

    Hallu! Tänkte bara säga att jag hittade till din blogg. Ser fram emot med bilder!

Kommentera

