Migrän – min nemisis

3 Feb

Det blev inte mycket skrivet förra veckan och den kändes dessutom helt sjukt lång. Jag hade huvudvärk varje dag så jag tillbringade mina dagar så här:
Gå upp klockan sex, äta, peta ned huvudvärkstablet,åka buss och pendeltåg, jobba,äta,jobba,äta,jobba,åka tåg och buss, äta, peta ned huvudvärkstablett, sova. Repetera för mån-ons.

På torsdagen sov jag till åtta och var sedan iväg på ett seminarie om marknadsföring på internet. Det var väldigt lärorikt och jag nätverkade en del. Bland annat så skall vi textil företag som finns i trakten försöka samverka lite bland annat när det gälller material inköp.
Fredagen tog jag mig en rejäl sovmorgon och sedan satte jag igång med att sy ihop en klänning jag klippt ut kvällen förre. Dessvärre hade jag varit lite trött så bakhalsen hade blivit helt sjuk, skall försöka rädda den nu på fredag efter att jag varit på arbetsförmedlingen igen. Resten av mönstret så i allafall OK ut, fick justera ärmen och ärmhålet en del bara.

Nu skall jag dock stänga av den här datorn och vila lite, jag fick ett Grand Mal  migränanfall igår och har fortfarande sviter kvar.

/L

Kommentera

