Garn & te 3 – igen

24 Feb
Garnochthé3

Garnochthé3

Igår när jag kom hem ifrån jobbet, måndagstrött och lite hängig så låg det ett bulligt vitt vadderat kuvert på köksbordet. Jag slet upp det och ut trillade allt på den här bilden:

Paketinnehåll

Paketinnehåll

Pärlorna skall jag nog göra stickmarkörer av (man kan inte ha för många), knapparna skulle jag vilja sätta på rad i fallande storlek längst ned på ärmarna på en slätstickad kofta i något tunnt garn, garnet tror jag blir en sjal och théet det doftade och smakade  underbart, när jag smakade på det igår kväll🙂
Jag funderar på att köpa ett par släta hårspännen och fästa de söta garnblommorna på, jag vill använda dem på nåt sätt🙂

Tack snälla Marie för det fina paketet.  Jag länkar till din blogg så snart jag får adressen!

Jag är pinsamt medveten om att det rådit bloggtorka här i flera veckor, men jag haft så sjukt mycket att göra med jobbet, mitt företag och arbetsförmedlingen att det inte funnits så mycket tid och ork över till bloggen.  Men det blir bot och bättring när den här veckan är över, för det är nämligen min sista jobbvecka. Det känns både skönt och skrämmande…skönt att få råda över min egen tid och slippa pendla 4 timmar varje dag men läskigt att inte ha en fast inkomst.  Men vad som än händer så kommer min framtid iallfall vara lärorik och spännnade😉

/L

Kommentera

