Jag vann…!

24 Mar

Jag är så helt otroligt glad just nu. Jag var med i en tävling. Jag brukar aldrig vinna…men nu idag fick jag ett mail…och jag har vunnit en biljett till syfestivalen i Kista! Så kul jag har allitd velat gå dit men har antingen jobbat varje gång eller varit pank. NU är jag visserligen pank men jag behöver ju inte betala inträdet i allafall. :)  Och tid har jag också….Wehooo syfestivalen here I come!

Ett svar to “Jag vann…!”

  1. Eva N mars 25, 2009 den 0:12 #

    Vad kul! Grattis! Du får redogöra för hur det var sedan😉

Kommentera

