Ett snabbt litet inlägg

30 Mar

Jag är dålig på att uppdatera igen. Det beror inte på att jag inte har något att blogga om utan snarare på att jag har väldigt mycket för mig på dagarna och lite för lite tid. Har äntligen kommit igång med att sy upp min kollektion i de riktiga tygerna. Leverade en modell i färgställningen Svart/silver i fredas (och glömde naturligtvis bort att fotografera den i butiken). Denna vecka syr jag för fullt på en annan modell som jag hoppas kunna leverera på torsdag. Vi får se hur det går.
Idag hade jag till och med träningsvärk i handlederna av allt klippande och av att hålla emot när jag kantstickar volanger (PVC av bra kvalitét blir TUNGT).
Jag tänkte försöka fotografera lite under dagen imorgon så ni får se vad jag pysslar med om dagarna när jag inte är här och skriver.

/L

Kommentera

