One down, three to go

13 Maj

Eller egentligen en klar två kvar, men jag vill hinna den tredje också.

Det blir ett snabbt inlägg idag, skrivet medan lunchen blir varm. Jag skall stå på Dekadance‘s loppmarknad Abuse- and Re-usepå lördag och skall gå på den stora fem års festen på kvällen.

Jag har främst custom saker som skall vara klara men jag skulle vilja fylla på lagret också. Men customgrejerna är prioriterade nu.

När Deka är över skall jag äntligen sätta igång med projektet systudio. *längtan*

/L

Kommentera

