Nu händer det en massa saker igen…

22 Jun

…men inte så mycket på bloggen eftersom det är tråkigt att göra bilder på temat ”måla vägg”, ”gradera mönster” och ”göra hemsida”.

Men efter gårdagen och dagens slit kan jag i alla fall visa upp en liten smygtitt på min nya hemsida. Jag tycker den blir bra, men det var typ 6-7 år sen jag försökte mig på att bygga en webbplats senast så jag är lite ringrostig. Här har ni en skärmdump på den:

Skärmdump av min webb

Skärmdump av min webb

Jag hoppas ni alla haft en bra midsommar🙂

/L

Kommentera

