Leveranser

14 Jul

Det är minst lika roligt att få paket till företaget som till mig själv🙂

Idag kom materialet till tvångströjan och en hel hög med öljetter, D-ringar, tryckknappar, nitar, karbinhakar, korsettsnöre  samt verktyg till min maskin för att kunna f å i nitar och trycknappar.Rena julafton med andra ord🙂

Nu väntar jag ivrigt på det stooora paketet ifrån England sedan är alla mina senaste inköp hemma. Jag måste dock ta och inhandla textil färg också för snörena och det tyg jag köpte i storbeställningen från England men det är inom Sverige så det är inte jätte bråttom.

Provplagget på tvångströjan är klar och på väg till sin mottagare för avprovning. Tyvärr glömde jag att fotografera den innan jag packade in den så det blev inga bilder på det här stadiet. Den färdiga jackan skall dock dokumenteras ordentligt🙂

Nu skall jag åg ut och sy en provkjol i det rosa lacket, hålll tummarna för att det är bra att jobba i och håller sömmarna snyggt…

/L

Kommentera

