En gång i tiden…

25 Aug

…då tyckte jag att det här med att bygga webbplatser, det är det roligaste som finns.

Det tycker jag inte nu. Eller jo, jag tycker själva designbiten är jättekul. Men det är eviga pillandet med mystiska brutna länkar (tog mig en timme att komma på vad i helsicke det var som orsakade dem), rättandet av konstiga särskrivningar (jävla engelska som förstör min svenska), fixandet av javascriptsfunktioner, beskärning av bilder osv hade jag gärna varit utan.
Men nu ligger i alla fall mitt lilla underverk ute på:

http://www.lithiablack.se

Det fattas naturligtvis massor av kollektionsbilder men det kommer jag åtgärda vartefter grejerna blir färdiga.


Nu skall jag äta lunch och sedan gå och skära till 3 klänningar till kollektionen. Har jag tur hinner jag sy lite på dem också🙂

/L

Kommentera

