Äntligen en bild på tvångströjan + lite annat

15 Sep

Det har varit tyst här igen, vilket vanligtvis betyder att jag har massor att göra. Så även denna gång. Men nu har jag iallafall lite saker att visa. Vi börjar med lite bilder på tvångströjan och en kjol som jag slängdeihop i somras av lite lack spill:

Tvångströjan framifrån

Tvångströjan framifrån

Tvångströja från sidan

Tvångströja från sidan

Förutom tröjan har jag även gjort ett annat custom jobb, en kjol:

Skolflickskjol

Skolflickskjol

Sen har jag jobbat lite med hemsidan och lagt upp lite fler bilder samt redigerat trasiga länkar.Nyfikna kan kika på:

http://www.lithiablack.se

Nu skall jag trotsa min förkylning och ge mig ut  studion och jobba. Jag har provning på ett custom projekt imorrn + en måttning på ett annat. Dessutom har jag redan tagit mått på en trede och håller på och kollar över ett fjärde projekt. Plus att jag har min kollektion som behöver jobbas med så jag kan få den proffsigt fotograferad nån gång.

Jag har fullt skubb nu och har inte tid att ligga i sängen med ont i huvet och ont i kroppen. Ont skall med ont fördrivas!

/L

Kommentera

