Distraktion

1 Okt

Igår anlände Akilles. Han skall provbo med oss i en vecka och om allt går väl så är han sedan vår nya familjemedlem. Akilles är 1,5 år gammal och av rasen Rottweiler. Han har grymt mycket spring i benen och behöver aktiveras en hel del så mina trivselkilo lär snart vara ett minne blott.

Akilles

Akilles

Förövrigt knallar saker på. Alla dam saker som legat på vänt är levererade, herrlinnena är levererade och nu håller jag på med en kilt. Jag håller även på att spånar på en till dam topp till nuvarande kollektion samt på lite accessoarer.

Imorrn har jag provning på 3 custom plagg, sedan har jag två till liggandes i kö. Om det fortsätter i det här tempot  (och jag blir bättre på att ta betalt, jag tror jag tar ut lite för låga priser om jag jämför mig med andra) så kommer det här gå bra.

Nu skall jag ut och jobba klart med kilten.

/L

3 svar to “Distraktion”

  1. Isiswardrobe oktober 1, 2009 den 20:55 #

    Tja, han ser ju ut som om han är färdiga att skutta upp i vilken sekund som helst.🙂 Mycket söt!

  2. Candy november 10, 2009 den 13:00 #

    AKILLES ÄR SÖT!!!
    ( och ja, vi saknar dig massa fortfarande)

    • lithiablack november 10, 2009 den 13:19 #

      Tyvärr kunde vi inte behålla honom😦
      Han var totalt ouppfostrad och aggressiv mot andra hundar:/
      Men vi letar annan hund, för en fyrfota kompis vill vi fortfarande ha.
      Saknar er också. Det är lite ensamt här uppe.

Kommentera

