Provplagg till salu

19 Jan

Ibland så får jag en idé och förverkligar den på en gång. Sedan kommer jag fram till att jag inte har lust/det är inte lönsamt att göra 20 stycken till av samma. Då hamnar de i One of a kind kategorin på min hemsida samt  blogg kategorin ”Till Salu”. Och de får ett eget inlägg som idag🙂

Först ut är en vacker sammetscape som jag sytt efter en japansk förlaga:

Sammetscape

Sammetscape

Den har en mjukt lite glansigt foder av creme färgad bomullsatin och är kantad med en härligt skimrande taft av acetat. Själva sammeten är svart med en lätt anstrykning av blått. Den sitter bra på mig som har rätt breda axlar men man skall nog inte ha bredare än mig.

Plagg nummer 2 är en liten minikjol som föddes en sömnlös natt :

Minikjol

Minikjol


Hjälp nu mig att överleva genom att köpa mina grejer😉

/L

Kommentera

