Ljusare tider + förhandstitt

7 Apr

Efter en knackig vår med ganska rejält mycket ångest över ekonomin (CSN kräver mig på hutlöst mycket pengar om man ser till min ganska obefintliga inkomst) så kom extrajobbet jag kammade hem som en varm solstråle. Lägg på den glädjen våren och livet känns med ens mycket ljusare🙂
Min förhoppning är att den nya vårglädjen skall avspegla sig här på bloggen också i form av mera inlägg.

Nu skall ni få en förhandstitt på två nya plagg ur den kommande herrkollektionen Mister Sinister. Jag presenterar lite stolt min manliga musa och livskamrat, den fantastiske M, i en skjorta och en slips i vit resp svart lack:

Skjorta och slips

(Rocken på bilden har inte jag sytt,den hade M sen tidigare men det blev grymt snyggt ihop🙂 )

/L

2 svar to “Ljusare tider + förhandstitt”

  1. Candy april 22, 2010 den 0:53 #

    Hoppade in på din sida i sena nattatimmen🙂
    Extremt snyggt på M, skjortan måste varit ett herke😉 KRAM /C

    • lithiablack april 23, 2010 den 10:09 #

      Tack!
      Skjortan gick finfint att sy…det är mycket lättare med herrkläder inte så mycket kurvigheter på dem😉
      Kram
      /L

Kommentera

