Det blev en grön också…

10 Jun
Grön uniformsjacka

Grön uniformsjacka

Samma kund som beställde den svarta jag visade tidigare ville även ha en grön. Jag är mer nöjd med denna än den första. Jag närmar mig sakta men säkert total perfektion….

Ibland måste man ha tur också, så här mycket tråd var det kvar på rullen efter att jag sytt sista stygnet:

Close call

Close call

Så nära har jag aldrig varit förut😛

2 svar to “Det blev en grön också…”

  1. Lillgull juni 22, 2010 den 22:15 #

    Ujujuj de där va nära! Hehehe.. Jag skulle ha fått ett ”kalle-anka-utbrott” om tråden tagit slut precis när man har 5 cm kvar… Btw grymt snygg jacka!

    • lithiablack juni 23, 2010 den 10:10 #

      Ja, jag hade lite ångest där på slutet, det var många nervösa blickar på rullen när jag sydde den sista långa sömmen🙂
      Tack, uniformer är meckiga att sy men det är totalt värt det när de är klara🙂

Kommentera

