Lite OT -Ninja Minerals tävling-Beskriv din drömskugga!

11 Jun

Jag går lite OT här men det är dels för att jag vill delta i tävlingen och dels för att jag vill promota en annan småföretagare. Vi små måste hålla ihop🙂

Ninja Minerals är ett svenskt mineralsminkmärke (phu, långt ord det där) och det drivs av en tjej som heter Sara.  Hon startade NinjaMinerals både pga bristen på färger hon själv ville ha samt som en hobby då hon länge saknat något att göra som var lite artistiskt och färgglatt.

Ninja Minerals är fritt från parabener samt andra konserveringsmedel och de flesta färgerna lämpar sig även för veganer då enbart ett fåtal färger innehåller carmine samt att de enbart är testade på människor och inte djur.

Gå in och kika på Ninja Minerals Hemsida

Nu över till själva tävlingen:

Min drömögonskugga!
Jag har alltid velat ha en skugga som skimrar i mängder av färger, guld,grönt,rödlila,mörkblått….som alla färgerna man kan se i en oljefläck i en vattenpöl. Jag tänker mig att den är på en svart, mycket mörkt blå eller mörkt grå bas och i pigmentform (dvs lös skugga för er som inte är sminknördar😉 ).
Jag saknar en sån här skapelse då jag gärna bär mörka sotiga sminkningar vintertid men det vore kul att få lite mer färg i det svarta.

/L

Kommentera

