Ett litet customprojekt

23 Jun
Framsida

Framsida

Här är framsidan på ett av customprojekten jag sysslar med för tillfället. Det skall bli ett laptopfodral🙂

Jag har även precis färdigställt provplagg på två andra customprojekt, mer om dem kommer när jag bytt dator för bilderna för de projekten ligger nu på den externa hårddisken.

Känns skönt men lite vemodigt att byta till nyare dator, min gamla har hängt med mig minst 7år och är ett hemma bygge av delar från en gammal hem pc och de avlagda delarna från exets tredje egna dator. Hon har hållit länge min gamla järnlady Aniara men nu på senare år har hon blivit allt mer senil så det är dags att hon får gå till vila.

/L

Kommentera

