Modevisning i höst!

23 Jul

Åh, det här har jag velat trumpeta ut länge men jag har varit tvungen att hålla mig tills allt var klart!

Men nu kan jag avslöja att den 18-19 september så kommer Lithia Black och nyburlesquegruppen Kit Kat Club ha visning 2 gånger/dagligen på Uppsala Kärlek & Erotikmässa. För fullständigt program för mässdagarna kolla in här:

http://www.uppsalaerotik.se

Vi kommer visa både herr och dam plagg och två plagg gör premiär på visningen, de är från en kommande kollektion jag arbetar med.

Kom och kolla!

Lustgruvan har också fått större delen av sitt lager uppdaterat med plagg.

Dark Seduction klänning

Denna läckra klänning finns nu i S-XL, skjortan och slipsen nedan finns också i alla storlekar + att en massa andra modeller också har fått sina storleksled fyllda.

Skjorta och slips

Nu tar Lithia Black en välförtjänt semester, är tillbaka igen den 2 augusti. Vi kan nås på mobilen om det krisar men den kommer bara slås på en gång/dag.

/L

Kommentera

