Säljer saker på tradera

19 Aug

Eftersom CSN envisas med att kräva mig på hutlöst mycket pengar och sommaren har gett dåligt med finansiell avkastning (aka jag är fett pank igen) så har jag gjort ny garderobsrensning. Det kommer dyka upp fler grejer framöver vartefter jag förlikar mig med att göra mig av med kläder jag fäst mig vid men inte har användning för i nuläget….

Den här svider det jävlar i mig mycket att behöva sälja, men jag lär nog inte orka sporta/svälta mig så smal igen så den får åka:

50-tals klänning

50-tals klänning

Min fina 50-tals retro klänning som jag sydde när jag bodde i Gbg

De här svider ingenting, de är snarare bara sköna att bli av med eftersom jag inte kan ha dem:

Lackballerinas

Lackballerinas

Lack ballerinas

Dra iväg och handla nu så jag överlever CSN😛

Framöver kommer denna fantastiska gothkreation få åka också (om någon villl köpa den utan att tjafsa med tradera passa på nu, ge ett bud).Kjol med tillhörande krage, materialet är sammet, vinröd duschesse, svart tyll och spindel vävs tyll:

/L


Kommentera

