Mässan är över…

22 Sep

…och jag har precis återhämtat mig🙂

Det var två intensiva och roliga dagar. Jag fick bra respons, lite press och lärde mig massor. Dessutom fick jag lite idéer på saker man kan göra om vi blir inbjudna till att göra visning igen.

Jag har inga bilder från visningen för det rådde fotoförbud på hela mässan (något jag tyckte var bra) men jag hann knäppa några snabba kort på min monter innan det öppnade:

Valmont bärandes vår skylt

Valmont bärandes vår skylt

Våra plagg på ställning

Våra plagg på ställning

Korsetter på rad

Korsetter på rad

Sedan tänkte jag visa er bild på den färdiga fascinatorn som jag teasade er med tidigare och mina allra första barnplagg (som var med i visningen). Klänningen som hör till fascinatorn kommer upp på min hemsida senare.

Rosa Fascinator

Rosa Fascinator

Lilla G's outfit

Lilla G's outfit

I eftermiddag är det dags för fotosession nr 2, sedan väntar en veckas slit med att uppdatera hemsidan. Jag tänker bygga om bildnavigationen lite på den så bilderna blir tydligare. Jag hoppas på att ha råd att göra en riktig webbshop senare i höst.

Tack alla som besökte mig på mässan och STORT TACK till alla mina duktiga supersnygga modeller som mannekängade för mig.

/L

Ett svar to “Mässan är över…”

  1. Isis september 22, 2010 den 11:51 #

    Det var verkligen kul! Janne är också jätteimponerad!

Kommentera

