Sy din egen UB-korsett

28 Jan

Symaskin

Hittar du inte din drömkorsett i butikerna?

Vill du ha en korsett som blir helt unik och som är anpassad efter din kropp?

Lär dig sy en UB (=Under Bust) korsett med vägledning av Lithia ifrån företaget Lithia Black.

Kom och lär dig sy korsetter!

Vi träffas 7 lördagar under våren med start den 26/2 kl 12-16:30.
Vi  kommer använda oss av ett färdigt mönster för UB-korsett som vi måttanpassar för alla deltagare, modellen fungerar för både kvinnor och män. Det är en fördel om du vet vad som är fram och bak på en symaskin och om du är nybörjare inom sömnad skall du kanske inte ge dig på att sy din allra första korsett i lack, annars är det bara din fantasi som sätter gränserna. Vi kommer hålla till i en fullt utrustad sysal i Uppsala.

För mer information och anmälan:
Korsettkurs med BDSM-Uppsala

/L

5 svar to “Sy din egen UB-korsett”

  1. robina februari 6, 2011 den 19:29 #

    hej
    Snälla jag såg att du hadde kontaktan ansvarig för sanrio hello kitty i sverige,,,,,snälla finns det möjlig het att få deras mail eller telefonnummer,,,,,har några frågor o ställa om jag har rätt att sälja deras produkter,,,,snälla kan du hjälpa mig att få tag på den tack M.V.H robina

  2. robina februari 6, 2011 den 19:33 #

    hej
    angående om du kunde skicka mailet om sanrio till mig mitt mail är robina09@live.se

  3. Agneta april 19, 2011 den 12:16 #

    Hej på dig Lithia!
    Jag hittade din sida via sysidan då du hade kommenterat om mina små kimonoklänningar.🙂 Jag har också en syblogg, liksom många andra. Och lustigt att jag ser att ni pratar om sanrio och hello kitty. Jag har en liten butik via min blogg och kan fixa just dessa tyger och många andra asiatiska tyger.🙂
    /Agneta

    • lithiablack april 19, 2011 den 13:10 #

      Var och kollade i din blogg och du hade mycket fina tyger🙂
      Just Hello Kitty har jag tappat lusten med efter allt krångel med Sanrio men det ifnns ju mängder med andra fina tyger att jobba med🙂

  4. Agneta april 19, 2011 den 12:17 #

    Fast jag kanske ska säga att jag har bytt namn från Agata Ragata till Mrs. Bao.🙂
    Så det är denna adress som stämmer, mrsbaoblog.blogspot.com🙂

    ha det!

Kommentera

